Informacje dla kandydatów na rok szkolny 2022/2023
1. Obsługa systemu elektronicznego VULCAN:
· należy wejść na stronę internetową: powiatpultuski.edu.com.pl
· po lewej stronie znajdują się zakładki na zielonym tle:
- zakładka „Zgłoś kandydaturę” pozwala na złożenie wniosku,
- zakładka „Oferta” pozwala na zapoznanie się z ofertą edukacyjną szkół.
2. Terminy rekrutacji w systemie:
od 16 maja 2022r do 20 czerwca 2022r. do godz. 15.00– rejestracja kandydatów i składanie wniosków, do szkoły należy dostarczyć wydruk wniosku z VULCANA z podpisami kandydata i rodzica/opiekuna prawnego jeżeli jest to szkoła pierwszego wyboru;
od 16 maja 2022r. do 25 lipca 2022r.wydawanie skierowań na badanie lekarskie dla kandydatów;
od 24 czerwca 2022r. do 13 lipca 2022r. do godz. 15.00 – uzupełnienie wniosku o przyjęcie do szkoły ponadpodstawowej o świadectwo ukończenia szkoły podstawowej i o zaświadczenie o wyniku egzaminu ósmoklasisty oraz zmiana przez kandydata wniosku o przyjęcie, w tym zamiana szkól do których kandyduje;
20 lipca podanie do publicznej wiadomości list kandydatów zakwalifikowanych i kandydatów niezakwalifikowanych;
od 21 lipca 2022r. do 27 lipca 2022r. do godz. 15.00 potwierdzenie woli przyjęcia w postaci przedłożenia oryginałów świadectwa ukończenia szkoły podstawowej i oryginałów zaświadczenia o wynikach egzaminu zewnętrznego oraz zaświadczenia lekarskiego o braku przeciwskazań zdrowotnych do podjęcia praktycznej nauki zawodu;
28 lipca 2022r. godz. 14.00 podanie do publicznej wiadomości list kandydatów przyjętych i nieprzyjętych.
3. Pozostałe ważne informacje:
- adres kontaktowy ze szkołą dla kandydatów na r. szk. 2022/2023: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
- na stronie internetowej szkoły, w zakładce „Rekrutacja” znajduje się link do webinarium pt. „Jak korzystać z systemu naboru elektronicznego” dla uczniów i rodziców oraz podręcznik dla kandydata w pliku PDF, w którym znajdują się szczegółowe informacje dotyczące obsługi systemu.
Pozostałe ważne informacje:
- adres kontaktowy ze szkołą dla kandydatów na r. szk. 2021/2022: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
- na stronie internetowej szkoły, w zakładce „Rekrutacja” znajduje się link do webinarium pt. „Jak korzystać z systemu naboru elektronicznego” dla uczniów i rodziców oraz podręcznik dla kandydata w pliku PDF, w którym znajdują się szczegółowe informacje dotyczące obsługi systemu. Podręcznik dla kandydata zamieszczony jest również na dole tej strony.
- terminy rekrutacji w systemie:
od 17 maja 2021r do 21 czerwca 2021r. – rejestracja kandydatów i składanie wniosków,
od 25 czerwca 2021r. do 14 lipca 2021r. – uzupełnienie wniosku o przyjęcie do szkoły ponadpodstawowej o zaświadczenie o wyniku egzaminu ósmoklasisty oraz zmiana przez kandydata wniosku o przyjęcie, w tym zamiana szkól do których kandyduje,
od 25 czerwca 2021r. do 14 lipca 2021r. – uzupełnienie wniosku o przyjęcie do szkoły ponadpodstawowej o świadectwo ukończenia szkoły podstawowej.